درباره وان مور

کمپانی وان مور در سال ۲۰۱۳ در کشور ترکیه تاسیس شد.

مصطفی اردیل و همسرش سوجیحان اردیل پایه گذاران و موسسین این کمپانی هستند.

مصطفی اردیل با استفاده از تکنولوژی TTS که در واقع برگرفته از طب سوزنی چینی و مخفف ترانس درمال تکنولوژی است شیوه جدید و نوین درمانی را به جهان عرضه کرد.

در این روش باندهایی بر روی پوست قرار می‌گیرند که مواد مغذی و مورد نیاز بدن را از طریق روزنه‌های پوستی وارد بدن می‌کنند.

روش درمان به این صورت است که این باندها از سه لایه تشکیل شده‌اند:

لایه اول باندی از جنس بامبو و کاملا گیاهی و طبیعی است، در لایه دوم میلیون‌ها مینرال و میکروکپسول وجود دارد که تمام مواد مورد نیاز یک بدن سالم و مواد مغذی و مغنی در آن تعبیه شده‌اند و لایه سوم چسبی از جنس حلزون است که باند را به بدن متصل می‌کند.

زمانیکه که این باندها را بر روی بدن نصب می‌کنیم مواد مغذی و ویتامین‌ها از طریق روزنه‌های پوست مستقیم وارد خون می‌شوند و چون خون با سرعت ۳۳سانتیمتر بر ثانیه در بدن جریان دارد تمام این مواد را به کل بدن ترانسفر می‌کند در نتیجه تمام اعضای بدن ما تغذیه می‌شوند و شروع به ترمیم و بازسازی اعضای خود می‌کنند.

در این روش با موادی که داخل باندها است سیستم دفاعی بدن بالا می‌رود و اعضای بدن با تغذیه مناسب شروع به درمان خود می‌کنند، دو دلیل عمده وجود دارد که این روش درمانی را از روش‌های گذشته درمانی (قرص ها و شربت ها و آمپول‌ها) متمایز می‌کند:

۱- استفاده از روش تی تی اس ؛یا جذب سریع پوستی ،یعنی زمانیکه ما قرص ها و داروها را استفاده میکنیم دوز بسیار بالایی از آن جذب روده ،کلیه و معده میشود و دوز کمی وارد خون میشود و همان مقدار هم که وارد خون میشود بعد از گذشت یکساعت از طریق سیستم دفع از بدن ما خارج میگردد ، اما زمانیکه ما باندها را بر روی بدن نصب میکنیم مواد مستقیم وارد خون می‌شوند و در واقع زمان درمان را تسریع میکند , و‌چون این باندها ۲۴ ساعت شبانه روز بر روی پوست ما قرار دارند حتی اگر از طریق سیستم دفع هم از بدن خارج شوند چون باند روی بدن نصب شده باز مواد رو دریافت میکند و زمانیکه ما یکماه یا دوماه این محصول را استفاده میکنیم بدن ما مدام در حال تغذیه و بازسازی است و بدین ترتیب است که درمان در این روش قطعی و سریع است.

۲- مورد دوم که متمایز کننده این محصول است ؛گیاهی بودن مواد تشکیل دهنده آن است یعنی تمام مواد داخل باند از مواد طبیعی ،گیاهی و مواد آلی است که بعضی از این مواد فقط در کوههای ترکیه یافت می‌شوند.

لازم بذکر است که هیچ مسکن ماده آرام بخش ویا مواد روان گردان داخل این محصول یافت نمی‌شود و این کمپانی تاییدهای لازم در این زمینه را دارا می باشد که این لیسانسها پشت محصول درج شده است.

در ضمن کمپانی وان مور تمام تاییدهای جهانی را دریافت کرده که می‌توانیم در این بین به CE اروپا، just استرالیا، FDA امریکا، patan Turk ترکیه، تاییدیه حلال، تاییدیه سازمان بهداشت جهانی، ایزو 13485 و تاییدیه های دیگر که پشت محصولات درج شده اشاره کنیم.

BUY NOW